دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده
سرخط خبرها

مسعود ریگی گزینه جانشینی کامیابی نیا و سرلک | درویش یاغی رو کرد! + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۳۰۰۶
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
مسعود ریگی گزینه جانشینی کامیابی نیا و سرلک | درویش یاغی رو کرد! + فیلم
هافبک دفاعی سابق استقلال وارد باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس بعد از آنکه با کمال کامیابی نیا برای ادامه کار به توافق نرسید و نام کاپیتان باسابقه تیمش را در لیست بازیکنان آزاد قرار داد حالا به دنبال جذب یک گزینه جذاب است.


مسعود ریگی که یکی از مهره‌های تاثیرگذار سپاهان در فصل گذشته بود و نامش در لیست خرید‌های جواد نکونام به چشم می‌خورد ظهر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و مذاکراتش با این تیم را شروع کرد. این در حالی است که تیم گل‌محمدی در پست هافبک دفاعی دچار مشکل شده است و به نظر می‌رسد کار میلاد سرلک هم با این تیم به بن بست رسیده است.

میلاد سرلک احتمالا بخاطرمشکل سربازی نمی‌تواند سرخ پوشان را در لیگ آینده همراهی کند و از این رو درویش بلافاصله دست به کار شد تا جانشین مناسبی را برای این بازیکن در خط هافبک پیدا کند. شنیده‌ها حاکی از این است که سرلک مشمول خدمت سربازی شده و تا به حال که ۲۸ ساله است دو بار از معافیت تحصیلی استفاده کرده و به همین خاطر دیگر نمی‌تواند از این معافیت استفاده کند. از طرف دیگر سرلک در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور نداشت و نمی‌تواند از قانون ملی‌پوشان استفاده کند و تا ۳۱ سالگی معافیت موقت داشته باشد.

تعداد بازدید : 604
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->